Na Konzervatoři Jaroslava Ježka jsem vystudoval saxofon, hraji na klarinet, klavír, flétny. Je členem kapely Swing melody sextet. A co na něj práskneme? Rád chodí všude ale úplně všude bosky, obouvá se jen na koncert, a to jen někdy. Jeho motto: S úsměvem jde všechno líp
Veronika Dražková, DiS.
KlavírZobcová flétnaSaxofonKlarinet
Veronika Dražková, DiS.
Jsem absolventkou Konzervatoře a Vyšší odborné školy Jaroslava Ježka, vyučuji hru na klavír, saxofon, klarinet, příčnou flétnu, prošla jsem si základy hry na trumpetu. Vedla jsem bigband žáků zaměřený na popovou a jazzovou hudbu. Své zkušenosti jsem nasbírala v jazzových souborech, bigbandech, jazzovém kvartetu a v dalších projektech. Důležité pro mne jako učitelku je, aby se děti na výuce cítily příjemně a dělaly hudbu s radostí. „Každý průměrný či profesionální hudebník se vedle zábavných věcí musel prokousat i těmi složitějšími, díky nimž poznal, jak velkou svobodu hudba nabízí...“ Jsem tu pro vás, Veronika.
Michal Hadaš, DiS.
KlavírTrubkaSaxofonKlarinet
Michal Hadaš, DiS.
Po absolvování Gymnázia v Prostějově jsem vystudoval na Konzervatoři Jaroslava Ježka obory saxofon a klarinet, později obor trubka. Aktivně se věnuji hraní v kapelách (kapela Ting) , bigbandech, muzikálových orchestrech a jako sólista s doprovodem DJe Gadja.
Rád cestuji, poznávám nové kultury, lidi, jídlo. Věnuji se také moderním technologiím a ve svém volném čase hlídám sourozencům potomky. Ze sportů mě baví plavání, amatérsky jsem hrával florbal. Sleduji veřejné dění, mám rád kulturu, seriály, filmy, divadlo a scénický tanec.
Práce s dětmi a možnost vychovávat budoucí hudební generace je něco, co považuji za čest.
Zbyněk Polívka, DiS.
KlavírZobcová flétnaSaxofonKlarinet
Zbyněk Polívka, DiS.
Pocházím z Litvínova, kde jsem v ZUŠ postupně chodil na flétnu, klavír, klarinet a návazně saxofon, který je mým hlavním nástrojem a vystudoval jsem ho na Konzervatoři a VOŠ Jaroslava Ježka. Všechny tyto nástroje zároveň na naší ZUŠce učím. Na pódiu mě můžete vidět s kapelami Top Dream Company, Green Smatroll, v doprovodné kapele Radima Flendera nebo třeba s Orchestrem Karla Vlacha, žánrově cokoliv od funku, ska, reggae, přes moderní taneční hudbu, jazz, blues, folk, je toho fakt hodně... :)
Tuhle veškerou muziku rád dělám i se svými žáky a myslím, že je super, že v naší ZUŠ neděláme jenom „klasiku“, že si tohle všechno můžou děti u nás vyzkoušet a najít si v tom to, co je jim nejbližší. Kromě hudby rád cestuju, ideální dovolená je pro mě na čundru nebo na vodě. Další koníčky – třeba literatura, filmy, vaření, pěstování kaktusů, ze sportů plavání, lyžování, nohejbal...
Bedřich Šmarda
Zobcová flétnaSaxofonKlarinet
Bedřich Šmarda
Hudbě se aktivně věnuji od svých šesti let. Hraji na saxofon, klarinet, flétnu, piano a baskytaru. Na konzervatoři jsem vystudoval obor klarinet–saxofon a studoval jsem na americké Berklee College of Music, kde jsem získal stipendium. Jsem stálým hráčem v orchestru Melody Makers Ondřeje Havelky a častým hostem různých jazzových formací. K mým největším zálibám kromě hudby patří windsurfing, na vodě jsem rychlejší než vítr :-D
Veronika Vajchrová, DiS.
KlavírZobcová flétnaSaxofon
Veronika Vajchrová, DiS.
Vystudovala jsem Gymnázium Evropská s hudebně výtvarným zaměřením a jsem absolventkou Konzervatoře Jaroslava Ježka v oboru saxofon. Od útlého dětství jsem s oblibou hrála na klavír a zobcovou flétnu, které mi zůstávají blízké dodnes. Cizí mi není ani příčná flétna. Též jsem působila několik let v pražských sborech. Mimo učení se věnuji aktivnímu muzikantskému životu – nejčastěji v tělesech Gasoline Rainbow (soul/pop/jazz/funk) a Big EVR Band (od jazzu přes pop, metal až k filmové hudbě). Mezi mé záliby patří poslech i hudby klasické, společenské kulturní akce, výtvarné umění, pobyt v přírodě, a to nejlepší nakonec… dobré jídlo.
I když se cítím nejvíce jako ryba ve vodě v hudbě big bandové, jazz/soul/funkové, uvědomuji si, že existuje mnoho dalších hudebních zákoutí, které je nutno neopomíjet a poznávat. Podobně vnímám i své žáky, kteří se od sebe krásně odlišují. Každý z nich má své vlastní tempo. Pokud jde zrovna o výuku zobcové flétny – ať už někoho dovede k „většímu“ dechovému nástroji (to by byla radost!!), či ji jedinec zanechá do budoucna v šuplíku, záleží mi na druhu cesty, která přináší vždy všebarevné zážitky a zkušenosti. Především pro žáka, ale i pro mě.